Natuurwerkdag 2005 - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Natuurwerkdag 2005 - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Natuurwerkdag 2005

Door: Sara

Blijf op de hoogte en volg

02 Oktober 2005 | ,

Hoi, pak allemaal een pen + agenda en schrijf bij 5 november:

Natuurwerkdag!!!

We kunnen het zuiderpark gaan opleuken, maar het ommedijksebos in Wassenaar lijkt me nog leuker, want dan kunnen we weer hakken, zagen en snoeien...

Van onderen!!!! hihihi

Ik wil iedereen wel inschrijven, maar dan moeten jullie wel ff laten weten of je mee doet (en welke locatie). Voor beide locaties zijn 30 mensen nodig. Kijk op www.natuurwerkdag.nl voor meer info.

Ik ga op zondag 8 oktober iedereen inschrijven, dus wees er snel bij.

Groetjes Sara

  • 02 Oktober 2005 - 14:49

    Sara:

    Is er nou nog geen reactie, tjonge jonge ;)
    ps) Ik bedoel zondag 9 oktober 2005.

  • 02 Oktober 2005 - 15:05

    Marieke:

    Hierbij geef ik jeroen op. Na zijn ziekzwakmisselijk actie van vorig jaar, kan ie ernu weer tegenaan:). Ik ga dit jaar proberen verstandig te doen en thuis te blijven, want mijn rug heeft al twee jaar achter elkaar te kennen gegeven er niet blij mee te zijn. Misschien ga ik wel supporten...

  • 02 Oktober 2005 - 15:29

    Richard:

    Goed idee ;-)! Maar ik kan dus niet, verdorie ... pak die bomen, mensen!

  • 02 Oktober 2005 - 18:13

    Jeroen:

    ... tja, dan moet ik maar akkoord gaan met mijn aanmelding (even een dagje onder die dikke duim uit is geen slecht plan!)

  • 03 Oktober 2005 - 07:01

    Wouter:

    ik doe mee!!!
    voor mij een lokatie waar ik mijn nieuw bijl kan proberen....!

  • 03 Oktober 2005 - 09:14

    Marnis:

    Ik ga dit jaar proberen niet ziek te worden en er wel bij te zijn!
    Van het klussen heb ik inmiddels behoorlijke spierballen gekregen, dus wil graag hakken en zagen...

  • 03 Oktober 2005 - 17:43

    Florian:

    Ahum

    Jullie zullen het vast niet geloven. Maar ik ga weer verhuizen(!??) En dat valt precies op de zaterdag dit weekend. Voor mij dus geen groene handen op zondag. Als iemand nog zin heeft om zaterdag een bakkie te doen om mijn huizen te aanschouwen en ondertussen misschien stiekem iets naar de 4de etage te brengen dan hoor ik het graag: jullie zijn van harte welkom. Wees niet bang dat je veel moet helpen, want ik laat 4 stoere kerels uit Nijmegen overkomen :-).

    Trouwens drie keer raden waar ik ga wonen:

    een flatje verderop bij ons aller Harrie

  • 05 Oktober 2005 - 21:38

    Gijsje:

    Ik ben er zeker bij. Heb wel weer zin om te hakken en zagen, zagen en hakken!!!

  • 06 Oktober 2005 - 12:15

    Lenny:

    Schrijf mij ook maar in voor het hakken, zagen en snoeien.. Lijkt me leuk!

  • 06 Oktober 2005 - 12:25

    Lenny:

    .. voor als het ommedijkse bos niet meer mocht lukken; de ackerdijkse plassen is ook een mooie locatie (wel ietsje verder weg!)

  • 06 Oktober 2005 - 18:12

    Theo:

    Het maakt me niet zoveel uit waar, als ik maar kan hakken!! Ik ben er dus bij...

  • 07 Oktober 2005 - 11:46

    Jeroen:

    voorkeur? mwa, niet echt. als er maar wat te slopen valt!

  • 10 Oktober 2005 - 10:02

    Tomas:

    Helaas, zou graag willen maar heb dan feestje met mijn politieke vrinden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 165046

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: