21 juli - 2e voorronde Ramonaaa Award - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu 21 juli - 2e voorronde Ramonaaa Award - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

21 juli - 2e voorronde Ramonaaa Award

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg

18 Juli 2005 | ,

Donderdag 21 juli om 20:30 is het weer zover. Dan is er, net als vorige maand, een voorronde van de Ramonaaa Award, de award voor de beste akoestische performance in de regio Haaglanden.

In het café van het Paard van Troje is een prachtige avond met drie akoestische optredens. Drie bands zullen gaan strijden om een plekje in de finale tijdens het slot van de Haagse Popweek. Voor degenen die er vorig jaar niet bij waren: er hangt een soort MTV-unplugged-sfeertje, maar dan in Den Haag. Maar velen van jullie herinneren zich nog wel de finale van vorig jaar.

De bands zijn Soapstone, Naked en Jack Stafford Foundation. Twee Haagse grootheden en een Engels/Amsterdamse aanrader met flink wat airplay op KinkFM en 3voor12 (check 3voor12.vpro.nl voor een optreden, en kijk ook op http://www.jackstafford.co.uk/toyboy voor zijn 'geile' alter ego'. Zelfs MTV liet videoclips van hem zien.

Kom je ook? Het belooft weer een niet-te-missen-show te worden. Uitgebreide informatie lees je via www.ramonaaa.nl >> award.

Groetjes Richard
p.s. O ja, ik ga ook, want ik praat de boel aan elkaar :-).

  • 19 Juli 2005 - 15:44

    Jeronimo:

    Als er zo'n geweldige praatbaas is, dan moet ik natuurlijk wel acte de presence geven.

  • 19 Juli 2005 - 16:31

    Theo:

    Helaas ik kan niet...
    De volgende keer maar weer!

  • 20 Juli 2005 - 13:16

    Marieke:

    Ik ga denk ik sporten en uitpuffen. Mocht ik ineens een overdosis energie daaraan overhouden, kom ik natuurlijk kijken.

  • 21 Juli 2005 - 13:59

    Richard:

    Nou Jeronimo, flinke animo is er he ;-).

  • 22 Juli 2005 - 11:25

    Jeronimo:

    Nou, en dan laat ik het ook nog afweten zonder opgaaf van reden...

  • 22 Juli 2005 - 11:39

    Ramonaaa:

    Nou, gelukkig is Erwin even binnengehopt namens de bunch.
    Volgende keer is 18 augustus, met o.a. Vertigo! Zie www.vertigotheband.com. En bekend van 30 juli, Plein Open. En van de vele vooprogramma's die ze al gespeeld hebben: Live, Coldplay, Therapy?, Golden Earring, Van Dik Hout...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 165023

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: