Nijmeegse zomerfeesten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu Nijmeegse zomerfeesten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

Nijmeegse zomerfeesten

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg

17 Juli 2005 | Nederland, Amsterdam

Allereerst hulde voor jhet inrichten van onze eigen plekje van het web!

Ten tweede wil ik iedereen van harte uitnodigen om naar Nijmegen te komen tijdens de zomerfeesten en vierdaagse t.m. aanstaande vrijdag. Ik ben er elke dag, behalve donderdagavond en vrijdagmiddag!

groetjes

  • 18 Juli 2005 - 08:40

    Theo:

    Ik ben er waarschijnlijk donderdagavond en vrijdag!

    En zijn er nog standgangers voor vanavond?

  • 18 Juli 2005 - 09:19

    Jeanine:

    Ik ben er donderdagmiddag&avond en vrijdag. Theo, do-avond valkhof?

  • 18 Juli 2005 - 11:31

    Theo:

    Iets te optimistisch geweest met het weer, toch niet echt strandweer nu! Helaas...

  • 18 Juli 2005 - 13:10

    Machteld:

    Ik ben er waarschijnlijk donderdagavond en vrijdag overdag. Dus tot ergens op het Valkhof donderdagavond!

  • 19 Juli 2005 - 09:00

    Florian:

    Toch fantastisch dat ik jullie precies ga mislopen ;-). Ik rijd trouwens vrijdag aan het eind van de middag van Den Haag naar Nijmegen, dus als iemand mee wilt...

  • 19 Juli 2005 - 09:16

    Jeanine:

    Ja, de timing is wat slecht geregeld ;-). Ik rij vrijdag aan het eind van de middag van Nijmegen naar Den Haag (met de trein dan maar...)
    PS do-avond Valkhof staat!

  • 19 Juli 2005 - 14:20

    Lenny:

    Eindelijk vakantie!! Geen zomerfeesten en radio ramonaaa voor mij dus...

    Veel plezier allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 165126

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: